banner

Optagelse i Markusskolens børnehave

Vi har vores egen venteliste og opskriver børn fra fødslen. Markusskolens Børnehave og Markussskolen er adskilt, så det er vigtigt at du får dit barn skrevet op til begge dele, hvis du ønsker en plads til dit barn i både børnehaven og skolen.

Vi oplever en meget stor interesse for Markusskolens børnehave, og vi opfordrer derfor forældre til hurtigst muligt at få deres barn skrevet op.

For at blive skrevet op til Markuskolens Børnehave bedes du udfylde blanketten "Ansøgning om optagelse i Markusskolens Børnehave" i vores flyer. Se i højre side. Blanketten sendes til enten Markusskolens Børnehave eller til Markusskolen. Hvis der bliver en plads til dit barn i børnehaven kontaktes du ca. 3 måneder før, hvor du/I inviteres på et besøg i børnehaven til en snak omkring den endelige optagelse i børnehaven.

Vælger man at takke nej til den plads der tilbydes på det givne tidspunkt, kan man ikke være sikker på at få tilbudt en plads senere.

Download vores flyer

Kontakt børnehaven: